SPREKERS
Gerard van Grinsven

Internationale topspreker!
Gerard heeft internationaal aanzienlijke verbeteringen doorgevoerd in de cultuur met als resultaat: de hoogste patiënt betrokkenheid en NPS in Amerika in de gezondheidszorg. Hij is continu bezig met het verbeteren van de klanttevredenheid. Tijdens zijn lezing gaat hij in op gastvrij leiderschap en vertelt hij het geheim van de leider om een doorslaand succes te bereiken.

Marc van Eck

Marc van Eck is internationaal een veelgevraagd topspreker die snel tot de kern komt en je raakt. Als managing partner van Business Openers is Marc van Eck al 16 jaar adviseur voor directie van menig organisatie, groot en klein, privaat en publiek. Hij is de grondlegger van het gedachtegoed van International Branding in Nederland. Tevens is Marc auteur van diverse boeken, voorzitter van het College van Register Marketeers, ondernemer met het eigen duurzame koffiemerk Medellin Secret en als executive lecturer verbonden aan de business universiteit Neyenrode.

Esther Reenders

Customer experience officer
Esther is adviseur gastvrijheid & klantbeleving. Zij is na het afronden van de Hoge Hotelschool in Leeuwarden in New York beland, waar zij in het Waldorf Astoria Hotel en het Plaza Hotel als leidinggevende heeft gewerkt. Inmiddels werkt ze alweer 8 jaar vanuit haar eigen bedrijf ‘Gastvrij Werken’ aan diverse projecten waarin in klantbeleving en gastvrijheid in de zorg centraal staan. Naast haar eigen bedrijf is Esther mede-bedenker van ‘FeedbackRadar’; een software tool die organisaties in staat stelt om actief, samen met de input van de eigen ‘klant’ continue te verbeteren.

Daan Noordeloos

Manager marketing & klantstrategie
Klantfundamentalist is de beste omschrijving die Daan kan geven als het gaat om zijn werk. Al meer dan 12 jaar werkt hij in verschillende functies waarbij klantbeleving de rode draad vormt in zijn carrière. Op dit moment staat er ‘’Manager Marketing & Klantstrategie’’ op zijn kaartje. Een titel die rechtvaardigt dat hij zich op alle niveaus bemoeit met de klantbeleving bij transavia.com.

Jeroen Frerichs

Hospitality consultant
Jeroen Frerichs werkt als hospitality consultant voor de Hotel Management School Maastricht. Hij is gespecialiseerd in het ontwikkelen van mensgerichte gastvrijheid en verzorgt trajecten op het gebied van  persoonlijke-, leiderschaps- en teamontwikkeling in organisaties. Daarnaast specialiseert hij zich in hospitality design en architecture. Dit doet hij in diverse branches waaronder de zorgsector, retail, overheid, financiële dienstverlening, openbare dienstverlening  en high tech engineering, zowel in Nederland als internationaal.

Maarten Bos

Zelfstandig consultant
Maarten Bos is als zelfstandig consultant verbonden aan de Hotel Management School Maastricht en aan Universiteit Nyenrode. Hij is gespecialiseerd in het ontwikkelen van mensgerichte gastvrijheid en verzorgt trajecten op het gebied van  persoonlijke-, leiderschaps- en teamontwikkeling in organisaties. Dit doet hij in diverse branches waaronder zorgorganisaties, retail, overheid, financiële dienstverlening,  hotellerie en catering industrie, zowel in Nederland als internationaal. Daarnaast coacht Maarten al een aantal jaar op rij participanten in het internationaal MBA programma Universiteit Nyenrode. Binnen zijn eigen coachings- en therapiepraktijk begeleidt en coacht Maarten uiteenlopende cliënten.

Angela Rokven

Manager wonen & comfort
Als manager wonen en comfort richt Angela zich dagelijks op service en dienstverlening die het welzijn en woongenot van onze bewoners beïnvloeden. Zij ziet het als haar primaire taak om onze bewoners dagelijks te verrassen en om samen met onze medewerkers memorabele momenten te creëren.

Anja Bekink

Mede-eigenaar CEO Lab
Anja Bekink  en Floor Martens zijn door het Institute for the Study of Conflict Transformation (www.transformativemediation.com) opgeleid als mediator. Zij geven onder meer trainingen over het krachtig omgaan met je eigen conflicten. Daarnaast begeleiden zijn als consultant van Q3 consult groepsgesprekken van medisch specialisten over hun IFMS en GFMS. Anja Bekink is mede-eigenaar van CEO Lab BV en interim (vakgroep) manager in de zorg.

Linda Burger

Verpleegkundige, manager én patiënt
Met de ervaringen als patiënt is haar blik op de organisatie van zorg verbreed. Ze heeft ervaren hoe goed de zorg is, en wat de kracht of macht van ons huidige systeem is. Het heeft haar geleerd hoe belangrijk het is om als patiënt de keuze te hebben over hoe je jouw eigen zorg wilt organiseren, het eigenaarschap en regie te hebben. Linda heeft daardoor handvatten gekregen haar dagelijks werk als manager van de poliklinieken in het AMC en deze kennis deelt zij graag met u.

Floor Martens

Voormalig huisarts en extern visiteur bij de Federatie van Medisch Specialisten
Anja Bekink  en Floor Martens zijn door het Institute for the Study of Conflict Transformation (www.transformativemediation.com) opgeleid als mediator. Zij geven onder meer trainingen over het krachtig omgaan met je eigen conflicten. Daarnaast begeleiden zijn als consultant van Q3 consult groepsgesprekken van medisch specialisten over hun IFMS en GFMS. Floor Martens is voormalig huisarts en extern visiteur bij de Federatie van Medisch Specialisten in de Gezondheidszorg.

Annemiek de Wit

Manager integrale zorg bij Vincent van Gogh voor geestelijke gezondheidszorg

Joyce Kleikers

Manager Ouderenpsychiatrie bij Vincent van Gogh voor geestelijke gezondheidszorg